سنگ کیسه صفرا
آوریل 30, 2016
بواسیر
می 29, 2016
نمایش همه

مواد مفید برای چاق شدن

مواد مفید برای چاق شدن

بسیاری افراد هستند که می خواهد چاق شوند و بدن پر تری داشته باشند در این متن چند غذایی که سبب چاقی فرد می شود را برای شما می گوییم

گردو

مقدارامگا3 در این ماده بسیار زیاد می باشد و به طور سریع باعث چاقی شما می شود

شیر پرچرب

شیرپرچرب تمام خواص شیر را دارا می باشد و یکی دیگر از غذا های مناسب برای لاغر ها می باشد

نارگیل

نارگیل به خاطر کالری بالایی که دارد سبب سریع افزایش وزن می شود

موز

موز میوه ای که می تواند به عنوان یک کربوهیدارات سالم از آن نام برد یکی دیگر از مواد خوب برای چاق شدن است. موز همچنین می تواند انرژی روزانه شما را نیز تامین کند.
برای افزایش وزن می توانید از مواد رو غنی تخم کتان، دانه هندوانه، شاه دانه و کنجد که دارای اسیدهای چرب مفید برای بدن می باشد و روند افزایش وزن را سرعت می بخشن
یکی دیگر از موادی که سرشار از ویتامین های مختلف و همچنین مبارز بیماری های عصبی است..

روغن زیتون

یکی دیگر از از مواد مفید برای چاق شدن می باشد

سیب زمینی

سر شار از کربوهیدارات ها. که برای چاق شدن مصرف ان بسیار توصیه می شود

لوبیا

لوبیا مملو از پروتئین است و تمام مواد مغذی که نیاز دارید را دارا می باشد . بیشتر انواع مختلف لوبیا تقریبا یک اندازه مواد مغذی دارند. به طور متوسط یک فنجان لوبیا شامل 225 کالری. 15 گرم پروتئین، 40 گرم کربوهیدرات معدن فیبر می باشد و همچنین به شما در چاق شدن نیز کمک به سزایی می کند.
ماهی های آزاد و تن و همچنین میگو از جمله مواد دیگری هستند که دارای مواد مغذی مختلف مانند امگا3 هستند
یک تخم مرغ معمولی دارای 70 کالری است. 5 گرم چربی، 6 گرم پروتئین و مقداری کربوهیدرات. تخم مرغ غذاغذای بدن سازان حرفه ای می باشد زیرا. تخم مرغ حاوی سطوح بالایی از اسیدهای چرب امگا 3 است که به انعطاف مفاصل و سلامت سلولهای بدن را بهبود می بخشد . کولین که در تخم مرغ وجود دارد که در زرده ی تخم مرغ است . این ماده باعث کاهش ساخت چربی در قلب میشود و به بازسازی سلول ها کمک میکند. و مشخص شده روی خلق و خو هم تاثیر دارد.
کره بادام زمینی در هر قاشق غذا خوری تقریبا 94 کالری وجود دارد. 4 گرم پروتئین، 8 گرم چربی، و 3 گرم کربوهیدرات. کره بادام زمینی با هر غذایی به راحتی مصرف می شود و برای بدن بسیار مناس می باشد من کره بادام زمینی طبیعی را توصیه میکنم
از گوشتهای پرچرب استفاده کنید . چربی حیوانی سرشار از پروتئین است و میزان تستوسترون را افزایش میدهد.
سبزیجاتی که سرشار نشاسته اند سیب زمینی های ساده و شیرین، نخود فرنگی و ذرت هستند. این سبزیجات سرشار از کربوهیدرات هستند و تقریبا هیچ چربی و پروتئینی هم ندارند. غنی از ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان هستند . کالری موجود در این سبزیجات بسیار بیشتر از مواردی مانند بروکلی و مارچوبه است.
یکی دیگر ار مواد که کالری بالایی دارد میوه ها می باشند
میزان کالری بالا بعضی از میوه ها گزینه ای کامل برای میان وعده و یا قرار گرفتن در کنار وعده ی اصلی هستند. همچنین میوه ها سرشار از ویتامین و مواد معدنیمی باشند .
مواد چاق کننده دیگر روغن ها می باشند زیتون، کانولا، بادام، دانه کتان و روغن نارگیل همه سالم هستند. یک قاشق چای خوری از آنها حدود 120 کالری دارد و در این روغن ها 15 گرم چربی وجود دارد. برای این که این روغن ها را به راحتی استفاده کنید انها را با غذا و سالاد هایب خود میل نمایید
از اجیل فراوان نیز استفاده کنید این مواد کالری بالایی دارد و سببب افزایش وزن می شوند
ازعرقیات گیاهی رازیانه و خار شتر استفاده کنید این عرقیان سبب افزایش اشتها می شو د و وزن شما را افزایش می دهد
البته توجه به این نکته داشته باشید زمن استفاده از این مواد خوارکی ورزش را فراموش نکنید زیرا که اگر فقط میزان کالری بدن خود را افزایش دهید سبب چاقی موضعی شما می شود و ممکن است تناسب اندام شما را بر هم بزند